مامانم کجاست؟؟؟؟.......


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خدایا او را حفظ کن ک بی او میمیرم ............................................ اگه دوس داشتید پروفایل رو ببینید رو تصویر کلیک کنید

اگه دو نفر لب پرتگاه باشن،کدومشون رو نجات میدی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان mehdi.ma31 و آدرس mehdi.ma31.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 169780
تعداد مطالب : 367
تعداد نظرات : 623
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد پیغام خوش آمدگویی

آمار مطالب

:: کل مطالب : 367
:: کل نظرات : 623

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 4
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 146
:: بازدید سال : 3804
:: بازدید کلی : 169780

RSS

Powered By
loxblog.Com

خدایا!تو بزرگی؛کاری کن بی او من نیز نباشم

مامانم کجاست؟؟؟؟.......
جمعه 14 تير 1392 ساعت 1:34 | بازدید : 227 | نوشته ‌شده به دست mehdi.ma31 | ( نظرات )

مامانم کجاست؟

مادر بزرگم سرش را پایین می اندازد  و میگوید:پیش خدا

خدا کجاست؟

مادر بزرگم سرش رو بالا میاره و و میگه اون بالا

کدوم بالا؟

مادر یزرگم سرش رو پایین می اندازه و میگه بالا که نه،خدا همیشه همین پایین پیش ماست

خدا که همیشه پیش ماست پس چرا مامانم رو برد پیش خودش؟

مادر بزرگم سرش رو بالا میاره و با چشمان پر از اشک میگه:الهی قربونت برم و یه بوسم میکند

آدم ها کی میمیرند؟

میگه:هر وقت به اندازه کافی گریه کرده باشند

مامانم خیلی گریه کرده بود؟

بابام سرش رو پایین میندازه و میگه:آره...خیلی گریه کرده بود

چرا خیلی گریه کرده بود؟

بابام سرش رو بالا میاره و میگه:نمیدونم...خب...

من که خیلی گریه کردم،چرا نمیمیرم؟

بابام سرش رو بالا میاره و با چشمان اشک آلود میگه الهی قربونت برم

من روز مادر برای کی کادو بخرم؟

عموم سرش رو پایین انداخت و گفت:خب برای مادربزرگت

روز عید بعد از بابام کی رو ببوسم؟

عموم با همون سر پایین گفت:خب مادربزرگت رو

کی کارنامم رو از مدرسه میگیره؟

عموم سرش رو بالا نمیاره؛میگه: خب مادربزرگت

کارهای خوبم رو برای کی تعریف کنم؟

خب مادربزرگت

خودم رو برا کی لوس کنم؟به حرف کی گوش ندم که جیغش در بیاد؟دیکته ام رو کی بگه؟گره زدن بند کفش؟وقتی بزرگ شدم کی برام...

عموم با همون سر پایین میگه:خب...خب...مادربزرگت

اون وقت مادر بزرگم از این کارها خوشحال میشه؟

عموم با خوشحالی سرش رو بالا میاره و میگه:حتما...حتما...

پس چرا هروقت اینکارا رو میکنه گریه اش میگیره و با صدای بغض آلود میگه:الهی بمیرم...

عموم وقت نمیکنه سرش رو بالا بیاره و با چشمان اشکی میره

من خیلی خدا رو دو س دارم و دلم میخواد این پرسش های سخت سخت رو که هیجکس جوابش رو نمیدونه ازش بپرسم ولی میترسم که چشمای خوشگلش اشک آلود بشه اما میپرسم شاید خدا هم یه دونه بوسم کرد.

تلنگری کوچک به همه اونایی که قدر ماماناشون رو نمیدونن

 

پایان

نظر یادتون نره





:: موضوعات مرتبط: مادرم کجاست؟؟؟؟!!!!! , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
sajad در تاریخ : 1392/11/12/mehdi.ma31 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
مریم در تاریخ : 1392/4/24/1 - - گفته است :
[Comment_Content]

[Comment_Gavator]
مریم در تاریخ : 1392/4/24/1 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: